پرسپولیس-فجر

پرسپولیس-فجر
پرسپولیس فجر
ok

سايت گل-

ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران- هفته نوزدهم

يكشنبه 10 دي‌ماه 1391- ساعت 14:00

ورزشگاه حافظيه شيراز

 تماشاچی : 15 هزارنفر

فجرسپاسی: وحيد شيخ‌ويسي- اميد خليلي- سعید قزل‌گچلی- محمد آفند(محمد انصاری 32)- علیرضا جلیلی- مسلم فیروزآبادی(83- امین شجاعیان)- هادي ايماني- حسین کاظمی(66- حسین کریمی)- حمید جوکار- جابر انصاری- سیدمحمدرضا حسینی

سرمربي: محمود ياوري

 پرسپوليس : نيلسون كوريا- سيدجلال حسيني- رضا نورمحمدي- حسين ماهيني- اميرحسين فشنگچي- رضا حقيقي- محمد نوري- علي كريمي(78- مهدی مهدوی کیا)- ماركو پروويچ(81- عادل کلاه کج)- غلامرضا رضايي- كريم انصاري‌فرد(87- هادی نوروزی)

 

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

شرح گل ها:

دقیقه یک،
1-0(پرسپولیس) هنوز حواس تعداد زیادی از تماشاگران به بازی نبود که غلامرضا رضایی با دریافت پاس عمقی انصاری فرد و فرار از بین مدافعان میانی فجر از گوشه چپ محوطه جریمه با یک ضربه سرکش گل اول بازی را به ثمر رساند. این گل در ثانیه 12 وارد دروازه فجر ششد تا شروع های سریع پرپسولیس همچنان ادامه داشته باشد.
دقیقه 26، 2-0(پرسپولیس) پس از چند اورلپ از سمت راست دفاعی فجر ، غلامرضا رضایی با پاسی نرم کریم انصاری فرد را صاحب توپ کرد و او این پاس ایده آل را به گل دوم بازی تبدیل کرد.


بهترین بازیکن:
غلامرضا رضایی در اولین باری که از سوی یحیی گل محمدی در ترکیب ثابت قرار گرفت، درخشان ظاهر شد و با زدن یک گل سریع و دادن پاس گل دوم عملکرد خوبی داشت. فرارهای او از سمت چپ باعث شد تا یاوری در همان نیمه اول اقدام به تعویض بازیکن سمت چپ خود کند. کریم انصاری فرد نیز با یک پاس گل و یک گل عملکرد قابل قبولی در این بازی داشت.

اتفاق ویژه:
1. پرسپولیس در اولین بازی خارج از خانه نیم فصل اول نقت را در آبادان شکست داد و اکنون پس از یک نیم فصل در اولین بازی نیم فصل دوم، موفق به شکست فجر در خانه شد.
2. اولین شکست خانگی فجر پس از 11 ماه توسط پرسپولیس به این تیم در شیراز تحمیل شد.
3. تشکیک گزارشگر بازی در سابقه بازیکنان خارجی پرسپولیس هم در نوع خود جالب بود. او با برشمردن سابقه حضور نیلسون در پرتغال و پروویچ در ستاره سرخ گفت معلوم نیست این آمار و سابقه بازی برای این تیم ها چقدر صحت دارد! در حالی که امروز با وجود منابع متعدد و معتبر به راحتی می توان صحت ادعاهای بازیکنان خارجی را تایید یا رد کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

8top

mis220

8top

http://8top.lxb.ir

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

پرسپولیس-فجر

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

به وبلاگ من خوش آمدید ایمیل من:8topblog@gmail.com

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا