علت از دست رفتن طلای وزنه برداری از زبان کیانوش رستمی مطلب ارسالی ازعدنان

علت از دست رفتن طلای وزنه برداری از زبان کیانوش رستمی مطلب ارسالی ازعدنان

به گزارش سرویس ورزشی جام نیوز، رستمی پس از قرار گرفتن در رده‌ی سوم المپیک گفت: «خدا را شکر در حرکت دو ضرب من بهتر از حریفانم بودم اما متاسفانه جو مسابقه‌های المپیک بسیار سنگین است و استرس بالایی دارد من چندین بار وزنه 220 کیلوگرمی را زده بودم اما اینجا نتوانستم این وزنه را مهار کنم. استرسم در مسابقه خیلی بالا بود و در نهایت وزنه 209 کیلویی را مهار کردم.»
 

وی در پاسخ به سوالی درباره اینکه اگر وزنه 174 کیلوگرمی را در حرکت یک ضرب می‌زد در حرکت دو ضرب کار راحت‌تری برای گرفتن طلا داشت گفت: «چطور بگویم المپیک میدان بزرگی است و من استرس زیادی داشتم. من با آمادگی کامل به این مسابقه‌ها آمدم اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که به علت استرس بالا نتوانستم در حرکت یک ضرب وزنه 174 را بزنم.»
 

رستمی با اشاره به اینکه دو بار در مهار وزنه 214 کیلوگرم در حرکت دو ضرب ناکام بود گفت: «وقتی وزنه را میخواستم بالا ببرم سرم گیج رفت و نفسم گرفت. یک لحظه نتوانستم جلو را ببینم به همین خاطر وزنه از من جلوتر رفت و در نهایت افتاد.»
اولین مدال آور کاروان المپیک ایران در پاسخ به سوالی درباره حذف حریفان چینی و بلاروس خود گفت: «من قطعا هیچ گاه آرزو نمی‌کنم که حریفانم ناکام باشند اما برای من رقابت دوستانه و جوانمردانه خیلی لذت‌بخش‌تر است.»
 

رستمی در پاسخ به این سوال که سهراب مرادی چرا اوت کرد و حذف شد گفت: «خیلی ناراحت شدم مرادی در تمرین 176 کیلوگرم را در یک ضرب و 220 کیلوگرم را در دو ضرب زده بود. اگر من و سهرا ب رکوردهای تمرین‌مان را تکرار کرده بودیم طلا و نقره از آن ایران بود.»
 

دارنده برنز المپیک درباره حذف ریباکو رکورددار حرکت یک‌ضرب جهان نیز گفت: «فکر می‌کنم بدن او آماده نبود. فکرش را نمی‌کردم که حذف شود. به هر حال جو المپیک برای همه سنگین است.»
 

رستمی با بیان اینکه 21 سال دارد و می‌تواند در المپیک‌های بعدی درخشان ظاهر شود گفت: «امیدوارم در سال‌های آینده با کاهش استرس و افزایش تجربه بتوانم مدال‌های خوش‌رنگ‌تری بگیرم.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

8top

mis220

8top

http://8top.lxb.ir

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

علت از دست رفتن طلای وزنه برداری از زبان کیانوش رستمی مطلب ارسالی ازعدنان

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

به وبلاگ من خوش آمدید ایمیل من:8topblog@gmail.com

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا