امان از گردان مطلب ارسالی ازدانیال

امان از گردان مطلب ارسالی ازدانیال

مرجع خبری پرسپولیس : طی روزهای گذشته بازیکنان، اعضای کادرفنی و حالا پیشکسوتان پرسپولیس با حمایت از شهاب گردان با وجود اشتباه مقابل گهر سعی کردند به دروازه بان این تیم روحیه بدهند.

 

به گزارش مرجع خبری ؛ محمد پنجعلی کاپیتان سابق پرسپولیس در این خصوص می گوید: گل در فوتبال براثر اشتباه به ثمر می رسد و تا اشتباهی پیش نیاید گلی به ثمر نمی رسد.

 

 

 

به اعتقاد وی درنقطه آغاز این مساله باید پرسید چرا مدافعان دراین صحنه هوشیاری به خرج نداده و اجازه سانتر به هافبك های تیم گهر دادند.

 

پس از گردان كه به صورت سهوی دچار اشتباه شد، سومین اشتباه را نیز بازهم مدافعان كردند آنها نیز به اندازه مهاجم تیم فوتبال گهر فرصت برای دفع توپ داشتند اما تنها ایستادند و نظاره گر به ثمر رسیدن گل بودند.

 

به اعتقاد پنجعلی؛ گردان یكی از دروازه بان های خوب حال حاضر ایران است. او بر توپ های محوطه جریمه مسلط است با این همه وی نیز اشتباهاتی دارد و نباید با یك اشتباه او را به وضعیت سایر دروازه بانان رفته از این تیم دچار كنیم.

 

افشین پیروانی عضو كمیته فنی تیم فوتبال پرسپولیس نیز درحالی كه قصد انجام مصاحبه در این خصوص را نداشت گفت: هنگامی كه گلی به ثمر می رسد تمامی بازیكنان مقصر هستند و نبایستی گل خوردن را بر گردن یك بازیكن انداخت.

 

افشین پیروانی ادامه داد: شهاب گردان دروازه بان دوم تیم ملی است و در طول 3 دیداری كه برای پرسپولیس بازی كرده توپ های خوبی را جمع و گرفته است. به طور حتم در جلسه كمیته فنی از وی دفاع خواهم كرد.

 

دروازه بان اسبق تیم ملی و پرسپولیس نیز در این باره گفت: مسوولان باشگاه پرسپولیس درفصل جدید شهاب گردان را كه به طور حتم بازیكن مقبولی نیز بوده از تیم ذوب آهن به این تیم منتقل كردند.

 

نیما نكیسا با اشاره به اینكه شهاب گردان تنها مقصر این تساوی نبوده و نیست افزود: برای كسانی متاسفم كه راه حلی برای حل مسایل گردان ندارند و تنها به دنبال پاك كردن صورت مساله هستند.

 

به اعتقاد وی باید این گل آسیب شناسی شود و ریشه این اشتباه را پیدا كرد به طور یقین گردان نیز همانند همه نقاط ضعف و قدرت دارد كه باید ان را شناسایی و در صدد اصلاح آن برآمد.

 

وی خطاب به كسانی كه این روزها به گردان حمله می كنند، گفت: باید بروید و دردرون دروازه با آن ابعاد بایستید آنگاه و به واقع دررابطه با گردان صحبت كنید.

 

دروازه بان اسبق تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینكه هنوز بازیكنان این تیم باهم هماهنگ نشدند، اظهار داشت: تیم پرسپولیس نیاز به زمان دارد این تیم درفصل جاری تغییرات زیادی كرده و بازیكنان برای آشنایی با یكدیگر نیاز به زمان دارند.

 

وی در ادامه از مسوولان باشگاه درخواست كرد سرمایه های باشگاه را ازدست ندهند و از همین ابتدا دنبال جایگزین نباشند.

 

نكیسا ادامه داد: بازی در تیم های پرسپولیس و استقلال همواره سكوی پرتاب به تیم ملی بوده، كافی است مسوولان به عملكرد خود در فصل گذشته نظری داشته باشند در فصل گذشته ما 2 دروازه بان تیم را كه می توانستند بهترین باشند را حذف كرده به طوریكه دیگر هیچ نامی از آنان در میان نیست.

 

به گفته وی نباید با این برخوردهای غیر حرفه ای گردان را به عاقبت دروازه بانان فصل گذشته پرسپولیس گرفتار كرد

 

 

محمد پنجعلی افزود: گل تیم گهر به طور حتم برروی سلسله اشتباهاتی كه سایرین نیز درآن دخالت داشتند وارد دروازه تیم پرسپولیس شد.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





مطالب قبلي





Copyright © 2009-20010 Loxblog.com All Rights Reserved . Designed by Loxblog.com

8top

mis220

8top

http://8top.lxb.ir

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

امان از گردان مطلب ارسالی ازدانیال

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا

به وبلاگ من خوش آمدید ایمیل من:8topblog@gmail.com

بزرگ ترین وب فوتبال ایران-پرسپولیس و بارسا